MYCKET

Mycket som har hänt nu. Tänkte bara sammanfatta lite snabbt.. ;)

Torsdags
Avslutning i slottet, fast vi har två dagar kvar i skolan. Mysigt, lite sorgligt, tss.. Sen vandrade vi lite på stan och kollade på alla studenterna, skitmysigt. Sen stadsparken, skitkul, en massa som kom och spelade med oss, var skitmånga till slut.. Och brorsan min fyllde då också, så grattis till honom i efterskott då.. ;)

Fredags
Sommarens första dopp med Johanna i Lyssnarängen. Sen åkte vi till stan och kollade på volleyboll med de andra tjejerna, Elin var funktionär.

Lördags
Minns inte vad jag gjorde, men det var någonting, lägger kanske till det sen när jag kommer på det, lol, haha.

Söndags
Badade med Sofia i Länna, tvingade med mamma och pappa. Mys.

Måndags
Sista dagen i skolan, alltså som vi skulle vara i skolan. Fick veta betyg i Arbetsmiljö & Säkerhet, Mäsk, Vård & Omsorg och Medecinsk Grundkurs. VG i alla, jätteglad och stolt att jag fick det i de två första ämnena, men tanke på att jag suger och inte har gjort någonting på de lektionerna, lol.

Sen städade vi skåpen och skulle ta med allt hem. Tusen papper och en massa stora papper och en massa lerfigurer från bilden. Skulle ta med det på bussen, kunde knappt hålla allt och ingen sitplats på bussen, allt hamnade på golvet så det slutade med att jag stod på allt så att det inte skulle åka iväg, lol.

Sorgligt att skolan är slut. Vill inte bli 2:a, för då blir man snart 3:a, (tänk bara på hur fort den här tiden har gått!?!!), och då ska man bli vuxen och ta hand om sig själv och betala allt själv, VILL INTE. Lol.. (a)

Tisdags
Min klass och O2d typ var i Stadsparken. Inte så jättelyckat, typ ingen kom, men ändå mysigt. Spelade volleyboll och fotboll och satt och pratade och fikade. Sorgligt att säga hej då till lärarna.. :(;P

Vandring med Frida sen på kvällen. Så mysigt med henne!

Onsdags
Fotbollsmatch med tjejerna, Sirius-Väsby typ. Sirius vann! ;D Jättekul, vill göra igen! :D

Torsdags
Träffade Frida vis Ica klockan tolv. Gick till B&W med Chicko, eller Coop som det heter, lol. Köpte glass, spellade Wii Fit på Expert, så kuuul!! :D Vill ha! XD Lite pinsamt dock, så dålig balans så jag välte hela tiden och alla bara glodde på mej.. XD Och när jag skulle rocka rockring, haha.. <33

Gick hemåt. hade varit ute och gått i fyra timmar, var vi är duktiga. Frida fick ett telefonsamktal på vägen hem, hon hade fått sommarjobb! Så glad för hennes skull men så j-vla avundsjuk, haha ;D

Åt hemma, var väldigt trött och behövde vila mej ltie, har gjort så mycket senaste tiden.

Tillbaka till Frida på kvällen, filmtajm. National Treasure 2, Micke och Molle och Svärdet i stenen. Sen sista var så dåålig. Och jag avr så trött så jag låg typ på Frida och sov, haha..

Fredags
Ops, nu har vi kommit till idag. Ska snart träffa Emma på stan, vet inte vad vi ska göra fast jag är ändå pank! Antar att vi ska fika så jag försöker få tag i pappa och tigga pengar men han svarar inte.. :(

Skriver mer vad vi gjorde sen :) Puss & Kram

Tjejorna <3 på avslutningen


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0