HOS MARIA

Hejsan. Är hos Maria nu, dagen efter. Såå jääklar kul det var! :D Nu är det dock bara Elin, Johanna och jag kvar.

Tjejorna ville skriva lite; ;)

Elin: Tjenare :D Nu är det såhär att ULRIKA Jag tog din vodka klockan typ halv fem i natt :P Och den va ju as god! Hela morgonen har Tess suttit och skurat bort rödvins fläckar från ett trä bord :P Nästan allt är borta iaf.  Det var sjukt kul igår! Och på lördag blir det mer :D mohahaha nu stack alla för att kolla på Sjukhuset.. Så lär väl springa efter :P Puss på er!

Johanna här! kvällen blev jätte kul, vi gjorde drinkar som blev sisådär rätt starka men efter lite fifens så blev goda :D Vi hade sjukt kul och jag kan säga att det blev liv när Britney Spears nya låt women  någonting spelades det belv galet och det slutade i en hög i golvet. Det blev en sen kväll kan jag säga vi satte uppe till typ 5 och så gick man upptyp 11 så det blev inte mycket sömn. På lördag blir det kul igen :D ciaoo

Heheh :) Laddar upp bilderna när jag kommer hem! Skitkul kväll, tjejor! <33

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Det är inte så konstigt, det var ju nästan bara läsk i den.

2008-11-01 @ 15:01:09
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0