INTE MIN BÄSTA KVÄLL DÅ

Jaha, gårdagen blev väl både lyckad och inte..

Blev lite försenad, cyklade så fort jag kunde till Studenternas. Kom en kvart försenad, men de enda som var där var Simone och hennes kompis Emila typ. Väntade, sen kom Ulrika och Elin. Maria försov sig hon också, så hon kom väldigt sent hon. Så jag var knappast den enda, haha.

Aja, så blev det fotboll då, Sirius-Örgryte. Det var jättekul. Typ sista matchen för i år, synd. Allbäck kom, någon som jag vet vem det är, haha! :P Det blev 2-2 tror jag. Vilket är väldigt bra, eftersom Örgryte är typ bäst i serien eller vad det heter, och vi spelade med en man mindre eftersom vår målvakt blev utvisad. Så vi var ju väldigt bra ändå!

Sen gick vi och vandrade och försökte hitta någonstans att äta. Till slut så blev det kinamat, haha. Det var mysigt. Vi var ju tvugna att vänta på discobowlingen som sklulle börja kl 22. Så vi satt och åt i fyra timmar, haha. Vi höll koll på ett bord, det hann komma tre nya gäster som kom och gick medans vi satt där, heh. Vi blev typ 'mättnadsfulla', alla var helt flummo. :)

Sen gick vi till Fyrishov då. Då skjutsade jag Elin, Maria och Ulla - en åt gången då, haha. Och när jag cyklade ner för ett litet gupp - det var inte ens ett gupp, bara en nerförsbacke-gupp - så vek sig mitt hjul!? Hur fan kunde det gå till? Ni kan se bild här under. Hjulet hade fastnat helt, den rörde sig inte en millimeter. Pappa blev ju inte världens gladaste, jag har ju pajat min cykel två gången innan när jag har skjutsat Johanna. Suck. Aja, han sa att jag fick betala det eftersom han har sagt åt mig att inte skjutsa. Jag frågade hur mycket det skulle kosta, och han typ 'ett studiebidrag fixar nog det.' Jaha!? Och jag som är en fattig student!? Är typredan pank som det är. Och hur ska jag komma till skolan nu? Kan inte köpa ett periodkort till bussen, för jag ska ju till Danmark om två veckor. Och det blir väldigt dyrt om jag ska köpa värdekort. Så jag vet inte hur detta ska gå..

Aja, kom till bowlingen - till fots. Bowlade ett tag. Jag kan ju inte säga att jag var världens bästa. Jag fick spela ensam mot Johanna! Och hon spelar ju bowling. Jo, hon vann nog kanske med 300 poäng. Och ni ska bara veta vad som hände! Det var så pinsamt! Jag hittade ju inget klot som passade mig, så jag hade typ ett ganska tungt ändå. Johanna sa åt mig att testa den rosa, (den lättaste alltså). Jag bara 'okey' och gick för att skjuta. Tog ju i lika mycket som vanligt. Jag vet inte vad som hände, jag kanske inte släppte klotet tillräcklgit tidigt, för klotet flög iväg - på en annan spelplan! Ååååh, vad pinsamt det var! Den hamnade på parets brvid oss plan. Och fastnade där. Så vi ringde på hjälp, de kom inte. Till slut kom han och tog undan klotet. Han bara 'Hur mycket har du druckit idag då?'. I wish. Vad pinsamt! Och tjejerna kunde ju inte sluta skratta åt det och min cykel på hela kvällen! Hm..

Lyckad kväll?

Beror på vad man menar.. ';/


Lite bilder från kvällen;


Under fotbollsmatchen. Ja, jag behöver en ny mössa!


Ryskor?


Så fort jag tittade upp så hade hon alltid något i munnen, haha!


HAHA! Kvällens hetaste bild!


Vi hittade en skön 'sak' som vi lade oss på en stund :)




Så här blev min cykel då. DOH!


Jag glad, fast jag suger.. :P Men snygga skor har jag iaf ;)

Söta ord ♥
Postat av: Elin

älskar bilden på dig mig och ullis :D den är skit fin <3<3

2008-10-26 @ 10:29:09
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Herman

ja tack vare mig elin ;P och du therése som tycker att jag fotar dåligt, fast ioförsig så kan jag hålla med.. ibland. hahah det blev en lyckad och rolig dag, jag har inte skrattat så mycket på länge :D

2008-10-31 @ 02:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0