INTERNET, WOHO! :D

Upptäckte att pappa hade tagit med sig internet + dator hit ner till Småland, sweet!

Är iaf i Kaxholmen nu, som är en förort till Huskvarna, som är en förort till Jönköping. Alltså är jag i en liten håla mitt i ingenstans, lol ;)

Var ute och gick med Chicko nu, jag tycker alltid att det är så läskigt hur öde det är här. Gick förbi alla husen, alla satt inne och kollade på tv, och jag lovar, absolut alla satt och kollade på På spåret. De få personerna som var ute kollade ut mig eftersom jag inte hör hemma här. Kändes ganska creepy. Men kom tillbaka hem till morfar igen, och vad ser jag då? Jo, morfar och pappa sitter och kollar på På spåret(!?). Därför är jag ganska glad att jag har dator nu, heh ^^

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0