SACO-MÄSSA

Igår natt så sov jag ingenting. Kunde typ inte sova för att jag hade somnat lite på eftermiddagen. Så jag satt uppe hela natten, och sen blev det bara onödigt att gå och lägga sig för att jag skulle ändå till skolan snart. Så då åker jag, möter upp Ulla (som fortfarande är full och har också knappt sovit, bara en timme) och vi väntar på bussarna i skolan.

Vi skulle nämligen på Saco-mässa i Stockholm, typ information om vidarestudier. Det var så mycket folk och så mycket information att man blev helt snurrig i huvudet. Innan hade jag bara sjuksköterska i tankarna, men nu vet jag inte om jag ska bli bartender, naprapat, kiroporaktor, massör, sjukgymnast, tandhygienist, tandtekniker, plugga utomlands, Jönköping, Stockholm, Uppsala.......

Ja, jag har verkligen ingen aning, jag var typ säkrare innan, haha. Men tror att det fortfarande blir sjuksköterska.. typ..


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0