18-ÅRSFEST!

Hade min 18-årsfest igår, fredag, då. :) Det var såå roligt!

Har ju varit nervös hur länge som helst, och det blev väldigt stressigt. Alla kom, och jag hade inte hunnit med allt med maten, knappt bytt om och inte sminkat mig. Men det gick bra. Maten blev bara lite misslyckad. Hur ska jag liksom veta att man måste röra om creme freishen innan man häller över den, haha!? Och potatisen blev lite hård om man tog ifrån mitten, men de sade att det var gott så jag litar på dem ;) Efterätten, kladdkaksliknande sak men godare, blev ganska hård den också. Men de tyckte att den var jättegod. Tack och lov att de inte vet hur den egentligen ska smaka, haha!



Men jag var som sagt så stressad, och mitt i allt så började jag blöda näsblod! Inte kan det ha varit för att jag var stressad?? Hehe.. ;S

Men jag tyckte att det blev hur lyckat som helst! Var lite nervös eftersom de jag bjudit inte känner varandra, men det gick ju jättebra ändå! :D Mina strumpbyxor gick sönder, försöker komma ihåg hur, har kommit lite på vägen iaf, haha, får fortsätta klura på det! Sen så spelade vi Twister, Singstar, Buzz och Hur fan visste du det. Jätteroligt!

Drack nog lite för mycket, började må väldigt dåligt på kvällen och ville bara att alla skulle gå hem. Hällde i mig vatten, ville må bättre och absolut inte bli bakis! Och sen när alla väl har gott så blir jag hur pigg som helst och vill att alla ska komma tillbaka och parta! Haha, typiskt eller vad!? XD Så då lade jag min energi på att diska till Johannas stora förfäran (hon skulle sova över). Hon ville bara gå och lägga sig, men jag utnyttjade henne till 100% till att städa! ;)

Jag fick så fina presenter också! Ett jättefint halsband från Emma. Jättesnygg väska från Skrapan-tjejorna! Älskar båda två. Och från Frida fick jag en film (eller två i en ;)), choklad, tandborste, tandtråd och tandkräm. Haha, nu låter det sin att det var en pik mot min munhygien, men det var ju bara för chokladen, haha! ;)



Tack för en underbar kväll, tjejor!


Söta ord ♥
Postat av: Hannah

Söt blogg :)



har du inte mycket bra & nytt att lyssna på ?

Jag har börjat lägga in lite av den musik jag lyssnar på förtillfället, kanske nått av det faller dig i smaken :)



Ha det fint.



HH

2009-02-22 @ 13:40:07
URL: http://haslams.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack du för en super rolig kväll!!<3<3<3

2009-02-22 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0