SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS

Är lite sur nu. Och ledsen. Vill ni veta varför?

Jag har läst ut Så länge vi båda andas! Den fjärde och sista boken i Twilight-serien.

Jag köpte ju den i torsdags som jag skrev. Eftersom det är sista boken så ansträngde jag mig verkligen för att inte läsa ut den på en gång, men det gick ju sådär. Jag hade kunnat läsa ut den i fredags, men ansträngde mig verkligen som sagt. Men ja, den räckte ju ganska länge iaf? Och det är värt att notera att den är dubbel så tjock som de andra böckerna, och de läste jag ut på två dagar.

Har tänkt att läsa om dem på engelska, men det känns ju ganska onödigt egentligen. Men vi får se, kanske till stranden till sommarn då man har tid.

Jag blev lika sur när jag läste ut sista och sjunde Harry Potter-boken. Man hade ju liksom växt upp med de böckerna, väntat på att nästa kommit ut, sträckläst dem om och om igen och bara älskat dem. Sen när böckerna bara tog slut var jag ju asdeppad, det skulle ju aldrig komma en lika bra serie igen, möjligtvis Narnia. Men sen tog Narnia också slut. Och nu några år senare upptäckte jag ju Twilight! Och nu är de också slut. Why do all good things come to a end? Nah, slut med citat från Nelly Furtado, känner mig nog mobbad som det är, haha.

Men till själva poängen - har ni tips på någon bra bok/serie man kan läsa? :)

Söta ord ♥
Postat av: Amanda

Jag förstår precis vad du menar Tess! Det är riktigt tråkigt när man fastnat för en bok och man kan verkligen inte sluta läsa den, så har man läst ut den på bara någon dag. Jag är själv världens bokmal och håller på att läsa första boken av twilight serien nu, helt underbar! =) Jag kan knappt lägga den ifrån mig. Och Harry Potter har man ju växt upp med som sagt, och mamma har köpt alla böcker till mig tidigare så självklart läser man dom (fast man kan känna sig lite gammal) tråkigt när den serien oxå tar slut. Vad ska man göra?! "/

2009-03-16 @ 16:16:24
Postat av: astrid

Jag kände likadant när jag läst ut den. Den är värd att läsa på engelska, det gjore jag ;)

kram

2009-03-17 @ 19:51:03
URL: http://astridsegna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Om du inte läst Stieg Larssons böcker, gör det!!

2009-03-17 @ 20:02:52
URL: http://linneajhn.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Hallå där. Ville bara säga att självklart kan även du ha höga klackar, du måste bara våga! Jag är 1.74 cm lång, vilket betyder att jag blir över 1.80 med klackar. Det är absolut inget att oroa sig över, det är snyggt med långa tjejer!!

2009-03-18 @ 17:00:21
URL: http://linneajhn.blogg.se/
Postat av: trees

Den är verkligen grym på engelska, och dessutom ett par 100 sidor längre;) hihi

2009-03-20 @ 18:56:29
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0