DAGS ATT LETA SIG EN PRINS DÅ

Jag satt klistrad framför Victorias och Daniels (eller var det Boxer-Robert?) bröllop nästan hela dagen. Det var faktiskt nästan att jag fällde en tår under vigseln! Och jag bara älskade Agnes och Björn Skifs låt. Allt var bara så vackert, och kronprinsessan var så vacker och man såg verkligen hur lycklig hon var.

Tror ni inte att jag också är lite giftasugen nu då? Men inte nöjer jag mig med något lite puttinutt-bröllop nu när jag har sett hur fint man kan få det! Ne, nu ska jag fan hitta mig en prins att gifta mig med! Jag har aldrig tänkt på det, men Carl-Philip är ju faktiskt ganska het, man kanske borde satsa på honom. Visserligen dejtar han den där miss Slitz, men jag menar henne röjer jag lätt ur vägen! ;)


Söta ord ♥
Postat av: tobbs

Hejsan tyckte du hade mysig blogg, vi skulle kunna följa varandra via bloglovin.. tobbs.blogg.se är det som är kopplad till min nuvarande blogg på bloglovin. Behöver verkligen ditt stöd och trycka ner dessa stor bloggare som tror dem är bättre än alla andra! med din hjälp så kan vi slå dem!



Och som tack för att du läser min blogg så kommer fina priser att tävlas ut! Lovar er lurar inte er, kan avslöja att present kort och tandblekningar kommer tävlas ut!=)

2010-06-21 @ 23:36:58
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0