Första advent

Första advent idag, mys. Familjen bakade pepparkakshus igår, utan mig ;( Var hos en kompis då. Men ändå mysigt, julstämning när man ser den ;P

Har försökt att städa i helgen, gått ganska segt. Har varit tvungen att gå igenom och slänga en massa saker. Alla skolsaker sen 1:an till 1:an(gymnasiet). Plus alla böckerna från alla bokklubbar jag varit med i når jag var liten, ganska många. Och tusen Kalle Anka-tidningar som vi måste slänga. Gud vad det känns som slös med pengar.

Mamma bakade lussekatter idag :) Asgott! ;P De kommer nog inte att finnas kvar särskillt länge till.. (a) Jag ville också baka, får göra det någon annan gång. Syster har bjudit hem mig till henne någon gång. Baka lussekatter, pepparkakor, knäck, allt som hör julen till :) Blir kul <3

Söta ord ♥
Postat av: Systeryster

Absolut, se till och komma då också! Blev jätteledsen när de bakade utan oss, det var därför jag kom hem. Pappa och jag hade planerat jul-mys och så blev det inget av det! Och mamma undrar varför jag var låg? Men nej, jag är inte bitter (tror jag) ?! Kolla vovven på min blogg förresten :) Älskar dig! Puss och kärlek!

2007-12-04 @ 22:38:19
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0