Sjuk :(

Jaha, hela familjen har varit sjuka i helgen då. Mådde så jävla dåligt, tack och lov att jag mår bättre nu. Var hemma från skolan idag då, bara för säkerhets skull och så att jag inte smittar någon. Vet inte om jag ska vara hemma imorgon också, kanske. Min hals har blivit väldigt svullen, plus att jag har bara tråkiga ämnen imorgon, suck ´XD mäsk, vård och omsorg, idrott m.m. Är kanske hemma en dag till och pluggar matte och svenska, ehe. Har typ sett på tv hela dagen, fick ont i huvet och ögonen, haha. Så då läste jag boken från skolan istället, fortfarande ont i huvet och ögonen, eheh (a) Men aja, ska kanske hjälpa mamma och pappa med Chicko nu.. Eller så går jag och lägger mig :) ehe ;S;P kram t


Söta ord ♥
Postat av: carro

älskar dig!

2007-11-22 @ 22:18:50
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0