14 APRIL

Helt okey dag. Skola, bild, blev färdig med min kopp. :) Kanske inte världens finaste, men pallade inte fortsätta mer, får bara damp då. ;) Sen Arbetsmiljö & Säkerhet och Vård. Sen åkte jag och JOhanna till Musikens Hus och hämtade biljetterna. Sen till Svettis, gick på ett Puls-pass. Så kul och man blir helt slut, på andra pass eller spinning t.ex så är det jättejobbigt, men oftast tråkigt. På de här passen är det roligt, och nästan ännu jobbigare(!), så det är bara plus.. ;) Haha, min lite roliga ordvits; puls - plus.. haha, jättekul.. T_T

Jättehemskt vad som hänt Engla, verkligen, men det känns bara ltie överdrivet för vissa nu. Asså, jag skrev ju en ltien notis om det igår, att hon var död och så. Men nu när alla lägger upp i bilddagboken, skickar kedjesms, (har fått så många), kedjebrev på msn och allting, det känns bara så överdrivet. Jag vet, alla bryr sig om henne, men måste man skryta om att man gör det!? En kompis sa at det känns nästan som en fluga, och jag måste nästan hålla med henne. Alla vill att andra ska veta att man bryr sig. Jag vet, de fins de som verkligen bryr sig, men speciellt om man inte kände henne, så känns det bara överdrivet. Jag fick ett sms om att man ska tända ett ljus i fönstret ikväll, det tänkte jag göra, men alla adnra sms och blomma framför msn-namnet och ladda upp bilder på henne, känns bara fel.

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0