HOS ANNA

Åkte äntligen till Anna i söndags då! Vi träffas så sällan nu. Men det var skitkul! Anna, jag och Elina hade filmkväll. Det var tänkt att vi skulle ha Ben&Jerry's, men det fanns inte där vi handlade.. :( Men det blev CarteDore istället, men supergott.  Vi såg typ fyra filmer, asmys. Sen sov jag över till måndagen. Så gick vi på stan och träffade deras kompisar, typ ett band, Sugarfree. Sen kom även en kille från ett annat band som jag faktiskt sett, Shallow Sense. Så gick vi till replokalen och lyssnade på när de repade. Asbra de är. Sen blev det hemmåt. Anna och Elina tog bussen lite tidigare, så jag fick vänta på min buss. Och vilka kommer inte då? Jo, killarna. Trummisen skulle ta samma buss som mig, så då fick man sällskap en kort bit. Bussen tog typ 1,5 timmar, suck. Så kom jag hem och sov så gott och oroade mig för morgondagen. Skulle upp typ kl. 5 för att hinna med allt idag, och jag kom hem halv två! Sova tre och en halv timma. Tack och lov så ändrade vi på det, så att jag slapp gå upp tidigt..


Söta ord ♥
Postat av: Carro

haha du har ju då aldrig nämt det för mig, men jag kan nöja mig med en gammal skitcykel, sålänge den inte ser sprillans ny ut!

2008-08-05 @ 17:37:31
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0