IDOL

Kollar på idol nu då. Woops så var det bara tre kvar. Hur hände det!? Har ju hejat på Robin Bengtsson sen Ericsson åkte ut. Men jag har ju upptäckt det; han sjunger ju inte så fasligt bra!? Ack, ack. Jag tycker ändå bäst om honom allmänt, men vill nog inte att han ska vinna. Och inte Alice. Så då blir det ju bara Kevin kvar(uteslutningsmetoden ni vet ^^)! Men han sjunger ju bäst av alla! Har aldrig riktigt lyssnat på honom, men han var ju fasligt bra! Men jag tycker inte om honom. Nej, det är inte för att han inte talar ren svenska (fast det stör mig lite dock), men det är bara för att han är så glad jämt! Jag tål helt enkelt inte glada personer. Hm, nej, det är inte psykiskt.. Haha. Och Alice är också en ltie glad person, men jag stör mig på något annat med henne. Fråga inte vad, för det vet jag inte. Men det är något hon gör i pauserna när hon sjunger, och bara hur hon låter. Men hon sjunger ju bra! Men Robin, han stör jag mig inte alls på, förutom rösten då.. Och det är ju lite negativt, när det då är en sångtävling. Men jag gillar att han sjunger 'naturligt', men bra nog att vinna, det tror jag inte..

Så vem vill jag ska vinna? Egentligen är det saksamma för mig. Men ska man gå efter rösten så är det Kevin! Och personligheten Robin. Men det är ju en sångtävling, så det får ju bli Kevin då, haha.. ;)

Men Kevin, vad är det, har han varit i Sverige i typ åtta månader? Och kan svenska bättre än drottning Silvia? Som har bott i Sverige i x antal år!? Som är fucking DROTTNING för Sverige!? Och kan inte ens försöka lära sig lite svenska!? Nej, han skulle gärna få byta ut drottningen istället för att vinna idol, om ni frågar mig.. ^^


Ser inte det bättre ut? ^^

Förresten, slog ju vad med Johanna! Jag sa att en kille skulle vinna idol, och hon sa en tjej. Men i alla fall, den som förlorar ska simma över Fyrisån, vid skolan! Och nej, flytsaker är ej tillåtna!
Det här bestämde vi jättetidigt i idol, då det nästan var omöjligt att ens gissa vem som skulle kunna vinna, än vara i top tio.

Söta ord ♥
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Den blev snygg!!



Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-12-05 @ 22:30:50
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/
Postat av: Mandy

Fint :)

2008-12-05 @ 22:31:39
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Maja.

Du har en poäng, drottningen kan ju knappt prata svenska och hon ska vara en symbol för landet..

2008-12-08 @ 15:01:37
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0