JOHANNA SKA SIMMA ÖVER FYRISÅN!

Yes, Kevin vann! Inte för att jag tvivlade någon gång, alla visste ju för länge sen att det skulle bli han som skulle vinna idol. Det tog dock lite längre tid för mig, insåg det typ för två veckor sen kanske. Men inte för att jag har spekulerat i det så mycket. Den enda som jag har velat vinna har varit Robin Ericsson. Sen han åkte ut har jag liksom inte tänkt på det så mycket. Men aja..

Jag och Johanna slog ju vad. Jag sa att en kille skulle vinna idol, hon en tjej. OCH JAG VANN JU!! Så nu ska hon simma över fyrisån! Haha! Och nej, inte på sommaren. ;) Innan skolan slutat i alla fall. Ska ju såklart ta kort, så jag lägger ut det här sen. ;)

Var ute med tjejerna ikväll. Jättemysigt! Det var ju så länge sen jag träffade alla dem! Simone har ju fyllt år (Grattis i efterskott!) så vi firade henne. Vi åt kinamat (såklart, finns ingen annanstans att äta i Uppsala som är billigt typ), men det är ju iaf gott som vanligt. :) Lägger kanske ut bilder från kvällen imorgon. :)

Nu ska jag gå och sova. 'Natto

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Satan!! Jag spelade in på fel kanal! Tänkte sen att jag skulle försöka undvika att få reda på vem som vann tills reprisen på söndag men det tog inte lång stund innan jag såg att det var Kevin.

2008-12-12 @ 23:38:16
URL: http://ulrika
Postat av: Sofia

Hejhej! :) Vilken fin blogg du har med roliga inlägg! Skulle vara super glad om du kikade in hos mig och kommenterar? :D

2008-12-13 @ 11:06:51
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Kevin är bäst! :D



Fyyy va kallt det låter :P

2008-12-13 @ 15:55:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Johanna

suck jag kommer dö!!

2008-12-13 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0