JULKLAPPSSHOPPING KLAR!

Jag mötte syster yster på stan när hon slutade jobbet idag. Vi gick och handlade julklappar till far, farbror, farfar, bror och lillasyster. Skönt, nu är alla julklapparna köpta! Har ju köpt systers och mors för någon dag sen.

Medan syster stod i kön på Akademibokhandeln (en väldigt lång kö!) så stod jag i kö till inslagningsbordet. Det blev en lucka, jag kilade och tog lite presentpapper. Det blev en till lucka, tog snöre. En till lucka, lite mer presentpapper! Men hallå, ofta man inte passar på när det ändå finns!? Det kanske var lite folk som tyckte att det var oförskämdt, eftersom jag egentligen inte hade köpt något där, men jag tror inte att Akademibokhandeln går back av det(?).

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0