SKRAPAN-KLÄDER :)

Bara en liten notis till skrapan-flickorna. :)

Om ni inte redan vet det så kan man köpa skrapan-kläder nu. Det finns i skolan att se. Jag tror att man måste beställa där, betala kontant så får man ett kvitto att hämta ut med sen. :) Men jag är inte säker! Ni kan ju kolla om det står något i SkrapanNytt, eller något. Jag och Johanna ska till skolan imorgon, runt kl 13.00, så alla som vill är välkomna att komma då också! ;P Det är i entrén. :)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Men åh! Vilken diskriminering mot oss som inte är i skolan. Vill så gärna ha så jag får väl ta mig dit imorrn då.

2008-12-03 @ 19:03:33
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja bra att du skrev det:D

2008-12-03 @ 22:38:09
Postat av: Ulla

Nej jag orkar inte åka till skolan idag, kan ni kolla om man kan köpa nån annan gång?

2008-12-04 @ 10:59:36
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0