TIDEN BARA RULLAR FÖRBI

Gud vad tiden går fort!? Tycker inte ni det? Jag menar, det känns som att det nyss var sommar. Och nyss jul, för den delen också. Och nu har det varit första advent och idag första december, det är ju jul snart!? Jag tycker att allting går så fort. Vi har ju bestämt datum för att gå ut och äta för att Simone fyller ju. Det var ju typ igår vi var hemma hos henne senast hon fyllde!? Nej, tiden går alldeles för fort om ni frågar mig. Jag blir väldigt depp av det också, för då känns det som att jag kommer att bliu typ 40 snart. Allting går ju så fort ändå, så tiden kommer ju bara att svoosha förbi. Och då har man ju typ levt halva sitt liv. Nejnejnej, jag mår inte bra av att tänka på sånt, men jag kan inte sluta. Hm, ett inlägg som skulle handla om julen blev precis ett ålderskrisinlägg. Yepp, det rullar på som vanligt..

Pratade med Helen idag. Hon skulle försöka hitta en ny praktikplats åt mig och Frida. Hon skulle ringa mig imorgon och så skulle vi kanske få börja på onsdag om det gick. Vi skulle även få ha praktik en vecka av skolan. Men det gör inte mig något, vi har Social Psykiatriprov då, det missar jag mer än gärna, haha ^^, Hon berättade att jag ska även upp till skolans kurator imorgon. Hm, får se hur det går.

Men nu ska jag snart ner till Svettis igen. :) Har ju inte tränat någonting på tre veckor! Jag sa ju att jag skulle jogga så mycket nere i Danmark. Det blev inte en enda gång! Haha. -.-

Men jag vill ju köpa ett busskort. Men det känns lite överdrivet att köpa ett årskort. Och förutom det så fanns det bara ett månadskort. Det är ju alldeles för lite. Varför finns det inget halvårskort!? Eller något sånt. Kvartalskort. Hm, får se om jag fyller på mitt busskort eller om jag tar cykeln. Eller vågar jag cykla? Det kanske är lite isigt? Nej, busse får det bli! Haha!

Ha det bra! :)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Fy fan, jag vill inte heller att tiden ska gå så fort!

2008-12-02 @ 15:58:40
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag håller med tiden går jätte snabbt snart är man gammal:/men inte tänka på det utan njut av nuet:D hoppas att du får en bra prakik plats:D

2008-12-02 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0