TUFFT LIV

Frida mailade mig för några dagar sen "Skulle du vilja hjälpa mig dömma en tårttävling?". Hon är ju ledare för scouterna, de skulle ha en tårttävling, så skulle vi sitta och smaka på alla tårtorna och bestämma vilken som var godast.

Jo, jag kan väl offra mig! Jag gör det för barnens skull, för att se deras glada ögon le tillbaka mot mig i tacksamhet över att jag äter deras tårta. Ska dit snart, slipper baka över huvud taget, bara äta barnens arbete. Men måste man så måste man. Oj, vad man får lida och bjuda på sig själv ibland..

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Ja herregud stackars dig ;)



Tyckte inte låtarna var så jätteroliga men skulle lätt kunna köpa spelet bara för att Lejonkungens "en värld full av liv" är med :D

2008-12-03 @ 18:38:29
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: IBist

Omvårdnad...

Va fan...

IB>>>Op

Bara så du vet:)

2008-12-03 @ 18:45:59
Postat av: JOhanna

haha va kul:P

2008-12-03 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0