TWILIGHT

Jag har velat se filmen Twilight ett tag nu, men har velat läsa boken först. Men nu har ju typ alla sett den och alla älskar den och säger att det är den bästa filmen de har sett. Så ikväll bestämde jag mig för att skita i boken och gå och se den, haha. Jag och Johanna skulle gå på gympa ikväll, så jag övertalade henne att gå på bio med mig. Sötnosen gick med på det utan att ens veta vilken film vi skulle se, haha.

Men vi gick ju på gympa först, julgympa. :) Det var jättekul och hur mysigt som helst! Det var typ ett vanligt gympa pass men med julmusik. :) Och ledarna hade tomteluvor och glitter i håret. Väldigt mysigt!

Sen blev det moooovietime! Filmen var inte så bra som jag förväntade mig, men den var ju bra! Men med tanke på vad alla har sagt om den så förväntade jag mig mer. Men det var en del där de spelade baseboll och en låt spelades; Muse - Supermassive Blackhole. Då fick jag värsta känslan! Jag älskar ju Muse, och den låten var min första favolåt med dem! Så det gjorde ju hela filmen typ. Plus att Robert Pattinson (hette han väl?) är så fördärvat snygg! :P  Vill gärna se den igen iaf.. ;)

Sen bärde det hemmåt. Tog bussen, busschaffisen glodde på mig som fan. Först i spegeln hela resan, och sen när jag gick av bussen och han åkte förbi mig. Scary. Men aja. Så nu sitter jag här. Tror att jag kanske ska till tandläkaren imorgon, men är lite tveksam. Det var mamma som bytte tid, så jag vet inte vad den nya blev.. Hm, får gå upp tidigt imorgon då, suuck. Appropå imorgon så blir det middag ute med flickorna, för Simone har ju fyllt! :D



Söta ord ♥
Postat av: Johanna

han är görr snygg!!

2008-12-13 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0