2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ut på krogen.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte dem, men jag har typ tränat?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

Dog någon som stod dig nära?
Mormor <3

Vilka länder besökte du?
Danmark. Och Öland(det slutar ju men land, duh!? ;P)


Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009
Bland annat ett jobb. ;P

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Uhj, jag vet inte, många.

Vad var din största framgång 2008?
Jag har utvecklats och lärt mig mycket!

Största misstaget?
Privat.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, typ något litet, som jag knappt visste vad det var, heh..

Bästa köpet?
När jag hör din röst(2:a Twilightboken). Haha, men det är svårt att komma på saker!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hm, när tjejorna kidnappade mig! <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Out From Under och Supermassive Blackhole ;)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, absolut.

Vad önskar du att du gjort mer?
Mycket!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting. Alltså, jag önskar att jag hade gjort ingenting mindre. ;)

Hur tillbringar du julen?
Hemma med familj och lite släkt.

 

Blev du kär i år?
Nej :/

Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy, men det har jag ledsnat på nu. Går det ens fortfarande? ;S

Bästa boken du läste i år?
Men Twilight, stupid!? ;P

Största musikaliska upptäckten?
Vet inte om det var i år jag upptäckte Muse?

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag minns inte, haha, så länge sen, det var ju i februari!


Något du önskade dig men inte fick?
Typ, en chokladfigur av Jack Sparrow i naturlig storlek :C Fast man kan väl inte få allt man vill ha..
Och typ ltie mer, iPod, Laptop och allt sånt, haha ;)


Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Minns inte, så länge sen, haha, men hemma antagligen, inget speciellt ;)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Typ vanlig, haha? Men det är så svårt att beskriva min stil.. XD


Vad fick dig att må bra?
Vännerna.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell faktiskt. Har inte varit så mycket för kändisar, haha ;)

Vem saknade du?
_error::/#455%6

De bästa nya människorna du träffade?
Nah, dunno..

 

Det är verkligen svårt att komma ihåg och komma på saker, haha. Men jag försökte iaf ;)

 


Söta ord ♥
Postat av: Handsomenr1

Jag snor den ;)

2008-12-31 @ 13:03:26
Postat av: Johanna

Du blev ju kidnappad på din födelsedag:D

2008-12-31 @ 13:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0