STOLTHET OCH FÖRDOM

Har äntligen sett på Stolthet och fördom då! Nya versionen såklart. Och guud vad jag älskar den filmen. Såg den typ tre gånger under två dagar, haha. Men tredje gången var för att syster min ville kolla med mig, och det gjorde ju inte mig något, tihi. ^^ Är kär i Mr. Darcy då, haha. Han spelas av Matthew MacFadyen, som tyvärr inte är lika snygg i verkligheten.. Men aja, bara en film.. ^^ Har inte tyckt om Kiera Knightley innan, men hon är ju så vacker! Min syster satt och påpekade det hela filmen och i alla filmer vi har sett med henne - och jag måste ju hålla med, hon är ju så vacker! Vill se gamla versionen också, hoppas bara inte att den förstör hela filmen.. Men måste påpeka att jag tycker att man ska läsa boken också, för filmen gör den tyvärr inte rättvisa, även fast den är väldigt bra! ^^ Fem stjärnor ändå, tehe.. ^^D


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0