STOLTHET OCH FÖRDOM

Har börjat läsa Jane Austen's Stolthet och fördom. Försökte för ett par år sen, fast klarade bara av ett par kapitel då. Men nu ska jag läsa ut hela! ;) Läste typ fyra kapitel imorse, väldigt bra bok faktiskt! Fast jag tror inte att jag skulle kunna ha läst den utan att ha sett filmen. Det blir mycket enklare då, med tanke på att boken är väldigt gammeldags och så.. Ska gå ut med Chicko, fixa lite lunch och sen krypa ner i sängen och förtsätta läsa. X)

Var på Skansen igår igen då. Brolle, Amanda, LasseStefanz och norska Maria kom bland annat. Alla var väldigt bra, fast jag är ju inte så överförtjust i LasseStefanz.. ;P Iaf, han var den enda jag fick autograf av efter. Lite pinsamt var det, för han hade inte med sig någon penna, så vi fick ta min. Fast den hade typ torkat ut, så han stod där och försökte skriva med min dåliga penna ett långt tag, haha. Hans autograf syns knappt, ehe.. Brolle och Amanda stannade inte kvar, fast det kunde man ju lista ut. Maria skulle komma dock, men orkade inte vänta på henne. Gick förbi Elin Lanto, vågade itne be om hennes autograf, för hon snackade i telefon. Så det går segt för min lilla autografsamling just nu, men jag kommer ikapp! ;D

Det är så surt! När vi åker hem från Skansen så åker vi ju Upptåget. Och alltid när vi kommer till stationen i Uppsala så ser jag 20:an åka. Asså, om jag skulle komma en halv minut tidigare så skulle jag hinna med den!? Alla tre gångerna så har den hunnit exakt tio meter. Palla!? Men iaf, tog 5:an då. Så gick jag hemmåto ch såg mamma, pappa och Chicko bakifrån vid Sävja kyrka typ. Så jag sprang ikapp dem så blev det en mysig promenad på kvällen också.. :)

Idag har jag som sagt läst, kollat på film; Resident Evil 3, ganska bra faktiskt, haha. Har aldrig orkat kolla på de andra filmerna, fast tror nog att jag ska göra det när de går på tv nästa gång! Är ganska seg idag, men vill ha mat nu.. Så jag ska väl byta om och gå ut med Chicko så att jag kan äta någon gång, lol..

Söta ord ♥
Postat av: Anna

hahah du missar alltid bussen! XD och det verkar som at det kom bra artister till allsången :D (Naaahv Brolle!<3)

2008-07-09 @ 18:59:43
URL: http://thepiratenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0