KVÄLL

Jaha, då sitter man här då. Klockan är 23:32, (coolt klockslag by the way o_0), och jag kan inte sova, som vanligt. Det har blivit så ända sen jag fick sommarlov att jag går och lägger mig sent - och vaknar ännu senare. Vänder upp och ner på dygnet. Kan bara gå och sova mitt på dagen, gör ofta det när jag väntar på maten elelr något. Och sen när jag kommer hem sent på kvällarna så sätter jag mig alltid vid datan, å himla smart. Jag har väl typ blivit en uggla nu, uurgh.. =_= Meen, ska försöka hålla mig sysselsatt på dagarna, och framförallt på mornarna så att jag kommer upp tidigt och kan gå och lägga mig i tid! Få kontroll över dygnet igen.

Men jag gjorde lite nytta idag i alla fall! Jag tvättade all min tvätt och städade mitt rum! Kan jag få en våg för det!? ;) Jag har haft världens stökigaste rum för er som inte vet det, och det var en underdrift. Men nu har jag börjat städa. Men jag har så mycket småsaker och skit som jag inte vill slänga men inte vet var jag ska lägga. Har typ flera kassar med sånt(!?).  Men man kan se mitt golv nu i alla fall! ^^ Det är bra det, haha. Och mitt skriv- och nattursbord.. Jaa, men kan faktiskt se allting, haha! Ska försöka fortsätta städa imorgon och finputsa det sista och så får jag väl försöka hålla det städat, lol. Skönt att ha det gjort i alla fall så att alla kan sluta klaga, haha.. ;)

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0