Praktik

Har haft praktik i fyra veckorm nu har jag en veckas lov och sen nästa vecka är det sista veckan prakitk. Praktiserar på ett demensboende, låter kanske inte så charmigt men det är jättekul! Alla är så snälla där, både personalen och de boende. Har blivit så bra kompis med tvåp tanter där som kramar mig så fort jag kommer till jobbet, och kramar mig när jag ska gå hem. Så söta! Blir så glad av dom, för de säger då många fina saker åt mej. Ska bli tråkigt att sluta, faktiskt. Sen så kan jag ju inte få jobb där, för man måste vara 18 för att få jobba inom vården. Men ska försöka tigga, ändå.. (a) Men jag trivs jättebra och kommer kanske få ett jobb eller sommarjobb där nästa år. Får hoppas iaf.


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0