ESC

Kollade på Eurovision Song Contest med familjen då. Lite besviken att vi kom så långt ned då. Visst ju att vi absolut inte skulle vinna eller komma högt upp som alla sa, vi tror alltid att vi komer att vinna och bla bla bla. Men jag trodde aldrig att vi skulle komma så långt ned!? Charlotte var mycket bättre än de flesta.

Jag gillade mest Albanien, Georgien, Ryssland och Israel. Minns inte om det var en till, men aja.. :P Men så konstigt att Israel fick så få röster och en så dålig platsering!? Synd att han inte vann. Men hejade ju på Ryssland också, yeh.. (Y) Tack och lov att han vann och inte Grekland eller Ukraina, hemsk!? Hatar henne, haha. Men tyckte bättre om ryssens förra bidrag, 'Never ever let you go'. Den var ändå mycket bättre tyckte jag! Skulle ha vunnit då. Men älskar ju skridskokillen! Cooling. ;) Ser ut som killen i Dum, Dummare.. XD

Men kvällens höjdpunkt var då Björn! När min brorsa sa att han skulle dela ut rösterna tänkte jag bara nej vad pinsamt. Men vi bara satt och asgarvade hemma, haha. Han var så skön!? "Aajsland.. is.. it's true.."!! XD "Bosnien & Hersegååvina"! Sköning. ^^



Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0