ANNA

Tjohoppsan! De senaste inläggen har varit ganska negativa, upptäckte jag. Men nu är allt bra! Typ..

Sista bildlektionen idag då. Lite sorgligt faktiskt. Det har gått så himla fort! Känns som att det bara har gått typ fem lektioner, eller något sådant. Och nu ingen mer bild - någonsinn!? D:

Hade möte med Helen och Åsa idag om Danmark. Det känns bra nu, de sa typ allting som man kände var nödvändigast att veta, framförallt de första dagarna! Så det känns bra nu. Men längtar dock inte. Lika nervöst som innan, om inte mer.

Det blev lite sorgligt efter sista lektionen idag. Sista gången i skolan på fem veckor! Plus att det var sista gången jag träffade vissa av tjejorna, Johanna, Leyla och Ulrika sade jag hej då till :( Fan, fem veckor!? Ska dock träffa Elin och Maria imorgon, det ska bli mys! Men fan vad jag kommer att sakna er i Danmark!

Sen vandrade jag på stan i x antal timmar och väntade på Anna. Sen kom hon, åt kinamat och pratade, mys. <3 Sen blev det film typ. Mycket skratt åt Blades of Glory, roligaste filmen! XD Har sett den hur många gånger som helst, och den blir bara bättre, haha! Ben&Jerry's till, såklart! ;D

Nu sitter vi har innan vi ska lägga oss. Hon testar precis min Marilyn Monroe-klänning och peruk. Fett hett, haha! ;D

Vi får se vad som händer imorgon. Hon får nog kanske åka hem ganska tidigt, det är så mycket jag måste hinna med! Packa, handla och hitta en j-vla jacka! Helt fokin omöjligt! Åker kanske till Boländerna imorgon om jag hinner. Pappa sa att de har många billiga jackor på Intersport. Hoppas det.

Förresten, hörde att Lars åkte ur Idol. Såg dock tyvärr inte idag, men hoppades att han skulle åka, det var på tiden. Vet att jag sa att jag gillade honom förut, men hans attityd har blivit hemsk!

Aja, ska gå och vara lite social mot bästisen nu! :) Kanske bilder imorgon. Chao! ;)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Jag håller med. Det var bra att Lars åkte ut. Men jag hatar honom inte,jag tänker köpa hans ev. skiva!

2008-11-08 @ 11:19:52
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0