DAGEN

Hejsan. Hade tänkt att plugga idag då, (hade tänkt att plugga hela veckan..), men så blev det ju icke. Idag har jag typ bara kollat på tv, gått ut med Chicko typ på alla turerna och så. Inte gjort ett enda mattetal. Bra, säger jag då.. Var ute med Frida, Björn, Fredrik och Tobbe nu på kvällen. Det var roligt, var vid Uppsävja. Lite sorgligt bara, sa typ hej då till Frida då. Åker ju till Danmark i fem veckor. Och hon åker på semester på torsdag. Så vi kommer ju inte att ses på minst sex veckor nu. :(

Asså, jag är fett rädd inför Danmark. När jag säger det till folk så tror jag inte att de tar mig på allvar, haha. Men först så kan jag inte språket. "Man lär sig" säger folk. Men innan man lär sig då? Och om jag inte gör det? Och jag har ingen lust att vara tvungen att prata engelska hela tiden. Och sen hela arbetet, jag hoppas inte att de förväntar sig att jag kan mer än vad jag egentligen kan. För det känns som att jag inte kan någonting!? Och flyget då! Jag kommer att börja gråta som dan när vi startar och landar. Hjälp, hoppas att jag inte blir helt hysterisk bara. Och ni behöver inte säga något uppmuntande i kommentaren, för det kommer ändå inte att hjälpa, haha.

Ska nog gå och lägga mig, såg att klockan var ganska mycket.
Och fan, det är skola imorgon. Shit asså. Måste ställa om min väckarklocka nu när det är skola och allt. Vi ses allihopa. Puss


Söta ord ♥
Postat av: Carro

i fem veckor, inte om fem veckor?

och sen när är du flygrädd?

2008-11-03 @ 02:09:31
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha skön!

2008-11-03 @ 21:51:33
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0