DAGENS PRAKTIK

Jaha, praktiken idag var väl sådär. Hade inte Lene (min handläggare), hon var typ på något utbildning eller något. Men jag hade Kit, hon verkade bra till en början. Hon förklarade liksom lite smått, som Lene inte hade gjort alls! Men alltså, jag fick inte göra någonting alls idag! Det första jag fick göra efter två timmar var att bädda en säng! Sen nästa sak var att ta bort en kallenderlapp, ni vet. Och sedan att skölja två skålar. Det är allt jag har gjort under sex timmar!? Annars så fick jag bara stå och tittapå. Fett tråkigt - och pinsamt! Hoppas att det blir bättre. Ska nog ha Kit hela veckan. Undrar om det blir bättre? Hoppas i alla fall att det blir bätte när Lene kommer tillbaka. Gillade inte henne från början, men nu gör jag det, heh..

Yepp, alla dagar börjar typ 7.30. Bussen tar 45 minuter. Så vi måste gå upp halv sex - senast! Lite jobbigt. Och jobbar typ till cirkus tre alla dagarna, tror jag.. De sa att alla vi tjejorna skulle få jobba samma tider. Så det är ju lite skönt.. :)

Längtar tills middagen, är lite hungrig. Men samtidigt, det ska bli stekt ål! STEKT ÅL!? Vem tusan äter stekt ål..

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Hallå vad hände med "ja, jag ska blogga mycket" ?

2008-11-13 @ 18:18:55
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0