KVÄLL MED ELON

Efter att jag hade ätit och så, så bestämde Elin och jag att vi skulle göra något trots allt. Det hade gått lite tid så jag hade hunnit med ganska mycket. Vi täntke vara hemma hos mig så att vi sparade lite tid åt mig, eftersom jag måste packa och allting. Vi såg typ på Tack gode gud och sedan film. Det var bara synd att vi inte fick tag på Simone. Ringde mobilen och hem till henne, men vi kunde inte få tag på henne. Synd! Hade ju velat träffa henne en sista gång. Men kul att träffa Elin iaf! <3

Fan vad jag är depp nu! Efter filmen zappade vi förbi en dansk film och försökte förstå vad de sade. Vi fattade absolut ingenting! Något enstaka ord då och då. Men allmänt ingenting! Och jag ska dit i övermorgon! Oj, shit. I övermorgon - det är ju snart!? ;O Faaan, måste tala engelska med dem då. Och jag är SÄMST på engelska! :(

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0