ÖVER "NERVÖSFASEN"

Okey. De senaste dagarna har jag bara åkt och handlat en massa saker till Danmark. Och gissa vad, det gjorde jag idag igen! Heh. Svarta gympaskor, toaletthygien och vinterskor (uggs). Ska nog lämna tillbaka uggsen dock. De var jättefina och billiga, men det känns onödigt att ta med dem till Danmark. Förhoppningsvis så snöar det inte där också. Och om det nu gör det så är det bara att gå och köpa ett par vinterskor där! Även fast det är lite dyrare där, dock. Men jag skulle ju ha kunnat tagit med mina bruna tunna stövlar och mina vinterskor. Men det kändes så onödigt att ta med fyra par skor; inneskor, joggingskor, stövlarna och uggsen. Min väska är liksom full som den är..

Som aagt, min väska är så full nu, och jag har inte ens packat ner allt än!? Och jag har hur få ombyten som helst! Pratade med Maria, hon hade typ tre gånger så många ombyten som mig, och hade fortfarande gott om plats i sin väska till allt hon skulle köpa. Hm, kanske borde testa att packa i en annan väska?

Asså, det känns som att jag har kommit över 'nervösfasen' till att jag bara vill få det överstökat någongång. Haha? Men jag är fortfarande nervös såklart, men jag har varit det så länge nu, så det är typ omöjligt att vara nervös längre. Det går bara att vara konstant nervös en speciell tid typ, haha.

Men tänk, om exakt ett dygn är jag i Danmark! Närmare bestämt på tåget till Århus! Det kändes så skönt förut, det tar bara en timme och en kvart att flyga till Köpenhamn. Men nu visade det sig att vi ska åka tåg till Århus i fyra timmar!? Kul..

Ska nog gå och packa nu. Men skriver troligen ett inlägg till innan jag åker! :) Puss hej.

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0