PANIK

Min jacka som jag har väntat på hur länge som helst nu var tydligen slut!? FAN!? Och jag är typ upptagen resten av veckan, ska ju åka på måndag. Har det jättestressigt nu! Det där var liksom det sista jag behövde nu! Fryser ju ihjäl. Fan. Och jag har ju alltid jättesvårt att hitta jackor jag tycker om, nu ska jag försöka hitta en på hur kort tid som helst? Plus att jag verkligen gillade den där som jag hade beställt. Och jag kan inte vänta tills det kommer in fler, ska ju åka till Danmark! Och tror knappast att jag kan köpa en i Danmark, tänk om jag inte hittar någon!?

Plus att jag måste hinna plugga historia tills imorgon. Det kommer att gå skit! Har redan gått skit hela veckan.

Och vi kommer typ inte att få pengar av skolan till Danmark förens om typ minst en vecka. Då är det ju försent. Också bajs på det.. Visst, man kan ju lägga ut så länge, men det är så mycket som vi behöver köpa på en gång som är dyrt, t ex busskort.

Måste även på stan och handla hur mycket som helst, fast jag inte har pengar till det.
Hjälp. Jättemycket som jag behöver köpa till Danmark. Plus jackan nu då..  Och jag har ingen musik att kunna ta med mig till Danmark. Ska ju fan vara där i fem veckor! Och måste packa snart! Får panik över allt annat som måste fixas och som jag tänker på. Jag orkar inte. Orkar inte ens skriva ner allt. Nu ska jag gå och gräva ner mig själv. Hej då.

Söta ord ♥
Postat av: Elin

fan va irriterande med jackan! Dålig stil!!! <3

2008-11-05 @ 22:56:32
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Ellas Inspiration

Hej!



Äntligen får jag en stund över att hälsa på och säga att det är verkligen jätteroligt att du är med och tävlar om grytvantarna!



Imorgon drar jag en lycklig vinnare...



Lycka till!



Kram Karin

2008-11-06 @ 17:25:14
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/
Postat av: Herman

haha grytvantar!? :P

Asså jag känner verkligen den samma för Dnmark jag har inte heller en jacka och ingen musik, det suger hårig balle asså!

2008-11-06 @ 19:27:23
Postat av: Corre

Awh sötboll, du kommer säkert då ihop allt :D

det e sjukt länge ni ska va borta, kommer säkert bli superkul :D

2008-11-06 @ 21:20:22
URL: http://corredutten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0