FÄRDIGPACKAT

Har packat färdigt! Typ.. Det var inte mycket som fick plats alltså! Fick inte med många ombyten alls. Men det kanske är bäst det, kommer att köpa mycket i Danmark troligen. Men hur ska jag få hem det då? Det kommer ju knappast att få plats i väskan!? Jag får liksom inte ens plats med min sminkväska!? Hoppas att jag kan ha den i min handväska, det är ju vätska liksom i min foundation. Men det är ju väldigt lite?

Jag kommer att glömma något. Viktigt. Jag lovar!

Glömde matteboken i skolan, tror jag. FAN!? Skulle ju plugga ikapp. Skitskitskit. Får plugga j-kligt mycket Social Psykiatri då. Plus att jag har två böcker jag tänkte läsa; Säg det inte till någon och En shopaholici New York. Jag köpte dem bara för att de var snyggast, haha? Yepp, jag går efter utsidan iställer för insidan. Lol. -.-

Shit!
Imorgon vid den här tiden är jag i Danmark! Och om 12 timmar är jag låångt uppe i luften i flygplanet. Shit vad läskigt! D: Jag är ju lite flygrädd liksom. Det är bara för att jag tänker för mycket. Plus att Anna var så vänlig och påminde mig om att Norwegian har typ krashat förut. Minns ni det? Men, då är kanske inte chansen lika stor att det sker igen? Eller? :S

Hann ju inte klippa mig heller. Skit. Hade verkligen behövt det. Har så slitet hår och kluvna hårtoppar.

Jag har panik. Bara att jag inte har glömt något!


Söta ord ♥
Postat av: Elin

shopaholic bäckerna är as bra! Har läst alla !!! :)

2008-11-10 @ 13:05:43
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0