BESTÄLLT

Nu har jag klickat hem ett par saker då. Tack för hjälpen och åsikterna jag fick från förra inlägget (även om det kanske inte hjälpte så mycket för att rösterna blev typ lika mellan de två jackorna). Men det blev ändå den bruna jackan till slut! Den känder mest 'jag' och jag tror att jag skulle trivas bäst i den. Den är ju även längre, så den är kanske lite varmare. :) Den gråa jackan skulle kanske kanske sett ltie väl 'blek' ut i. Ni som känner mig kanske förstår vad jag menar. Brunt är nog ändå den färgen som passar mig bäst.

Det enda negativa är att min syster, (som bor i Stockholm), var tvungen att beställa dem åt mig för att jag skulle få rabatten från CSN. Och då kommer jackan hem till henne, (i Stockholm!). Hon ska ju komma hit snart, hoppas verkligen att jackan hinner komma innan dess så att hon kan ta med den! Jag menar, jag fryser ihjäl i den där lilla tygbiten som jag har nu!

Klickade även äntligen hem de bruna stövlarna! Har skjutit upp det i någon månad nu, haha. Älskar verklgien dem, kan inte vänta tills de kommer! ^^ Tror dock inte att det är världens bästa kvalité på dem, men what the hell, de är ju snygga för fasen, haha :)

Och mina efterlängtade rosa stövlar!
Har velat ha dem i x antal månader nu. Aaah! Vad kul att äntliegn få dem! :) Gissa vem som kommer att gå ut med Chicko alla regniga dagar nu!? Mohaha. Vill bara ha en snygg regnjacka till dem nu. Vet inte vilken färg skulle passa, kanske mörkblå? Jag får väl kolla runt lite. Någon som har tips? :)




De här rosa mockastövlarna under ville jag även ha. Men mamma sa att min syster hade såna, så jag fick inte dem av henne. Iaf så frågade jag Carro om hon hade såna, men hon hade slängt dem. Fan! Och då var det försent för jag hade redan beställt allt annat. Men det kanske är lika bra, de där skorna skulle ändå inte passat till min nya fina jacka, tihi :)

Förresten så beställde jag inte jeansen. De såg lite låga ut, och jag är ju inte världens smalaste heller. Får vänta och se om jag kanske beställer dem ändå senare, haha. Kan ju även gå och kolla på stan om jag kan hitta några andra baggy jeans jag vill ha. :) Men jag hatar faktiskt att gå på stan. Det är så jobbigt att vandra runt i alla butikerna, och sen testa alla kläderna osv osv.. Plus att det aldrig finns i min storlek, varken i midjan eller längden (jag är ju väldigt lång!). Nä, tacka vet jag internetshopping, haha! Har även enklare att beställa från internet, jag blir så fasligt snål när jag handlar på stan. Varför blir jag det? :S Haha, aja..

Vad tyckte ni om det jag hade beställt då? :)

Söta ord ♥
Postat av: d'§

sv; guh dt e exakt samma sak me mej! jag e typ 176 elr 177... visst kan dt va jobbigt ibland o va lång?? "/



Jag diggar dom där rosa skor i ditt inlägg (a)

2008-10-22 @ 23:09:15
URL: http://ballcrew.blogg.se/
Postat av: Ulla

Men hur vet du att kläderna passar då? Jag beställer aldrig kläder på internet för jag vill alltid prova först..

2008-10-23 @ 15:46:20
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0