BLÖTT

Jag är riiktigt sur just nu. Cyklade ner till stan för att möta Johanna, vi skulle träna. Det regnade, så jag blev lite blöt. Men jag ville verklgien träna, så jag cyklade ändå. Kom lite tidigt, vandrade runt på stan. Och när vi väl kommer till Svettis sen så har Johanna inte med sig sin nyckel!? Hon tappade ju min hos Elin, och nu så glömde hon sin hemma. Så vi hade ingen nyckel till skåpet!? Så vi kunde inte träna. Bara att vända hemmåt, fatta vad surt. Och nu så spöregnade det ju ute! Så jag cyklade hem. Asså, fatta vad blöt jag blev! Jag fick värsta vattenpölen min sko, och i min sko. Och överallt. Blev så blöt så att det såg ut som att jag hade badat. Det var inte mysigt. Hade tappat känseln i mina ben när jag väl var hemma, haha. Men det var verkligen surt, för att jag tajmade ju ihop så att Johanna och jag skulle träna ihop, för att jag inte har någon nyckel. Så glömmer hon sin!? Bajs.

Lägligt så kom mina fina rosa gummistövlar idag. Men använde ju inte dem idag, smart som jag är. -.- Borde börja löeta efter en regnjacka också.

Ska bli kul imorgon. Alla tjejorna ska hem till Maria. Vet inte vad jag ska klä ut mig till än. Något tips? :) Ska till stan imorgon innan och se om jag hittar något snyggt billigt, hehe. :) Hade ju tänkt att vara en docka, eller något liknande. Har en så snygg bild i huvudet på hur kläderna och sminket skulle se ut. Men dock kan det nog bli svårt att hitta alla kläderna - och kanske lite dyrt? Men vi får se hur det går, haha.

Ska nog gå och ta ett fotbad nu, tehe. Hoppas bara inte att jag blir förkyld imorgon. Puss.

Söta ord ♥
Postat av: Johanna

förlåt jag glömde helt bort det:(

2008-10-30 @ 20:11:29
Postat av: Corre

Hihi :D ja, skicka på bara! :) gärna bilder me finnar och påsar under ögonen :D om du har några såna ;) Puss<3

2008-10-30 @ 20:44:43
URL: http://corredutten.blogspot.com/
Postat av: Carro

Varför var du tvungen att ha nyckel?

2008-10-31 @ 00:29:56
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Herman

aww fan vad surt det där med nyckeln och att du inte satte på dig dina fina gummisövlar. Det kommer bli grymt kul imorrn! :D

2008-10-31 @ 02:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0