EPIC MOVIE

Jaha, den här dagen har väl varit okey. Har ju varit sjuk så jag har inte gjort så mycket. Farfar och Kerstin var på besök, så då blev det ltie fika och så.. Jag har dock inte pluggat.. fan. Men aja. Nu på kvällen så såg jag Ashes to ashes, sista delen. Sen så såg jag lite av Epic movie. Gud vad jag skrattade ihjäl mig! Asså, jag såg ju den på bio för ett år sen med en kompis, (Johanna?). Vi satt ju och asgarvade och älskade den. Jag tror inte att jag har träffat en enda person sen dess som har gillat den!? :O Eller så var det Superhero movie som ingen annan gillade. Eller så var det båda. Haha, aja, saksamma. Men båda; guud vad det är min humor, haha! Pappa har förstört min humor totalt, haha!

Sen så har jag fixat en i-pod till min blogg! Vad tycks? :) Har dock inte världens bästa musik på den, hade totalt hjärnstopp när jag skulle välja musiken. Jag har så mycket grejer på min blogg att allt ligger huller om buller. Jag måste städa och rensa här sen! Så ni får ha tålamod och stå ut så länge, haha, överlever ni det? ;) Ska nog gå och lägga mig nu. Jag menar, klockan är 00.36 och det är skola imorgon! Och ingen sovmorgon! Ack, ack, noot good. Men vi ses, 'natto på er :)

Söta ord ♥
Postat av: adam

bra blogg!

2008-10-20 @ 20:20:22
URL: http://eveert.blogg.se/hemlig
Postat av: Anonym

Nice blogg!!

2008-10-20 @ 20:24:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0