GLAD NYHET?

Gissa vad!? Ni vet kanske att jag har sökt om att ha AU i Danmark. Men jag har inte haft så stort hopp om att få den platsen. Det finns liksom tre platser som alla O2:or i skolan ska dela på. Plus att jag lämnade in en ganska medelmåttig motivering. Men iaf så pratade våra två lärare i ksolan om att gärna några andra i klassen fick anmäla sig, för det var bara jag och Maria som hade gjort det, typ en till också, så vi var ju tre. De ville inte ha någon från någon annan klass, för de som hade anmält sig var väl inte så bra kandidater då. Så de ville bara ha elever från våran klass. Men så försökte de värva fler elever, och jag antog att de inte ville ha med mig eller något, jag var ganska pessimistisk. Typ fem lärare hade frågat Johanna om hon ville åka dit!? Och de bara "och du har ju sökt också, Therese.." och inget mer med det.. Jag bara "jahaa..? hur ska man ta det..?". Men iaf så gick Julia förbi deras kontor idag och råkade höra de två typ tala lite lågt med varandra. De hade sagt att jag och Maria var självklara men att den tredje var lite osäker. Och det måste ju gälla Danmark!? Så jag blev glad så glad! Men jag hoppas verkligen inte att hon hörde fel eller att jag inte kommer att få platsen, för jag kommer att bli så besviken då. Så jag borde verkligen inte hoppas för mycket, men ändå! APU i Danmark i fem veckor, låter det najs eller vad!? :D

Söta ord ♥
Postat av: ulla

Det är nog bara att börja plugga danska ;). Jag och Maria kom på danska serier som ni kan kolla på; mordkommisionen, Nynne och så var det nån till...

2008-10-11 @ 12:02:44
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: CARRO

Åhh gumman va roligt för dig..!Men vadå, Danmark landet? Jag trodde att du syftade på kommunen innan. Jag håller tummarna jättehårt för dig iaf hjärtat.



*Saknar och älskar dig sis, kärlek i massor.

2008-10-11 @ 19:32:28
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: CARRO

Åhh gumman va roligt för dig..!Men vadå, Danmark landet? Jag trodde att du syftade på kommunen innan. Jag håller tummarna jättehårt för dig iaf hjärtat.



Saknar och älskar dig sis, kärlek i massor.

2008-10-11 @ 19:32:45
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0