HELGEN

Alltså, den här helgen har väl inte varit så väldans intressant. Bestämde mig tidigt för att inte planera någonting, bara vila upp mig från skolan, träningen och alla tankar. Alltså så har det blivit ganska mycket data, haha. Fast lite nytta har det även blivit; har typ läst halva boken som man ska läsa i Social Omsorg. Väldigt lärorik bok, positivt överaskad, boken hade liksom ett väldigt tråkigt namn; "Varför vill Asta inte äta?". Hehe, men jag har lärt mig mycket! Har även kommit igång på allvar med den här bloggen! :)

Ikväll så såg jag som vanligt på Ashes to ashes. Jag verkar vara den enda som följer den serien, hehe. :) Jag brukar se den med mamma och pappa, men ikväll såg jag den dock själv. De tycker inte om serien lika mycket som jag, det är ju en uppföljare from Life on Mars som de tyckte mycket bättre om.

Aja, finns inte så mycket mer att säga. Försöker att korta ned mina inlägg då många av mina kompisar klagar på att jag skriver för mycket. Men jag tycker att man ska det, så att man har någonting att läsa? Eller vad tycker ni, ska det vara långa eller korta inlägg? :S

Söta ord ♥
Postat av: Casper

skit i polarna:P så länge du får med det du vill berätta så är det lagom långt:)

2008-10-13 @ 00:16:28
URL: http://casper87.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag klickade hem min vinterjacka från http://www.outnet.se/

2008-10-13 @ 09:44:59
URL: http://blombergzara.blogg.se/
Postat av: Joahanna

Skriv så långa du vill och skön helg :D

Vad är det för serie har aldrig hört talas om den:S

2008-10-13 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0