INGEN LUGG?

Klippte ju min lugg själv för ett tag sen. Ville ha tjock lugg, så jag klippte mycket hår. Lite för mycket? Luggen har blivit lång, så jag klippte den idag. Sket i det som var längst bak, ville att det skulle växa ut igen. Men nej, det såg helt sjukt ut. Fanns ingenting att göra åt det håret, det kunde inte hänga på sidorna, såg jättekopnstigt ut.  Så då klippte jag hela luggen igen. Men det ser så konstigt ut. Finns liksom inget man kan göra åt det. Och nu är luggen kort igen, kommer att ta en evighet att låta den växa ut!

Iaf så har jag satt upp min lugg i spännen nu. Och jag ser helt okey ut utan lugg. Har inte velat ha det förut, för folk har sagt att jag har sett konstig ut och att jag inte passar i det. Men ser det verkligen så konstigt ut?

Vad tycker ni? Och jag vet, ser hemskt ut på fotona. men det är inte det ni ska titta på.. ;)


Söta ord ♥
Postat av: Simone

neeeeej, det ser inte alls kosntigt. ut. ha va du känner för bäst.. det är ingte av det som ser konstigt ut. du passade super i lugg men du passar lika bra utan.

2008-10-27 @ 22:14:44
URL: http://gooldie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0