KLÄDERNA HAR ANLÄNT ;)

Syster yster kom hem idag - men min efterlängtade jacka! :D Men tror ni inte att den var för liten!! D: F-n! Asså, den satt perfekt på överdelen och så, men det stramade åt över låren. Över låren!? Har aldrig varit med om att jacka har stramat åt där? Vanligtvis så är det väl midjan eller brösten eller något. Hm, aja, mysko.. Och mamma hade hämtat mina stövlar också! De satt perfekt. Kanske lite små över smalbenen, hoppas bara att jag får plats med jeans under, hade inte det när jag testade dem.. Plus att det kändes som lite billig kvalité, men snygga var de! :D Och gummistövlarna tror jag har kommit upp till Sävja, så ska gå och hämta dem imorgon. Så jag är glad! Förutom att jag måste skicka tillbaka jackan och beställa en storlek större. Så egentligen är jag ju inte glad? Haha, suck. Om jag har tur så kommer den till typ måndag. Hoppas. För den kändes verkligen varm och skön. :) Och snygg också!

Tränade idag då, Stång 70 blev det. Jobbigt, hatar stång, men man är så glad efter! :D Plus att jag behövde det. dåligt samvete över all choklad jag ätit idag. Hade typ bara ätit nudlar och choklad innan passet. Måste verkligen skärpa mig! Ska ta fram mammas gamla vikväktarreceptbok tror jag, och bli en nyttig människa, haha! :P Både Johanna och Simone håller ju på med viktväktarna nu, så jag blir lite avundsjuk..

Pappa hämtade min cykel då. Har dock inte hört hans reaktion om hur den såg ut, tehe. Men jag klagade lite över att jag aldrig skulle kunna betala för att få den lagad, och han bara 'om pappa betalar då?'. Och då blev jag så glad! :D Jag har världens bästa pappa! Det var tydligen mamma som inte ville betala, men aja, haha. ;D

Kom hem, fick lite tårta. Syster har ju fyllt så de hade firat lite medan jag var borta. Dock inget speciellt tror jag, så jag missade nog inte så mycket. Sen såg jag och sis på tv, typ Ugly Betty, Desperate Houswifes och Christine(som jag glömde bort att se slutet på, haha?). En typisk tv-tisdag alltså. ;)

Har eran dag varit bra då? :)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Det är just därför jag inte beställer kläder, man vet aldrig om dom passar och det är så jobbigt att byta..



Vilken tur att han betalar för reparationen av cykeln. Snäll pappa du har :)

2008-10-29 @ 13:15:01
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0