'MORRON

Goder morgon allesammans. Jag mådde ganska bra igår, så jag var ju hos Frida, ute och handlade å så. Men jag tror att jag blev sjuk igen. Måste ha varit när jag cyklade hem på kvällen, det var ganska kallt. Iaf så är min hals helt uppsvälld och allting. Har suttit och gluffsat i mig glass nu på morgonen, det bästa som finns när man är sjuk! ;) Aja, känns lite onödigt nu i efterhand att jag chansade och inte vilade igår. Men iaf så var det jättekul igår, så jag har något att vara glad över. :) Plus att jag inte behöver oroa mig över att ha smittat någon, för både Frida och Emmy var också sjuka, haha. Tres sjuklos. Yeeh, min spanska håller i sig, haha. Aja, idag ska jag vila då, haha. Borde plugga. En massa. Men palla, det är ju så tråkigt!?

Söta ord ♥
Postat av: Leone

sv: visst är den only hope kärlek till den<3

2008-10-19 @ 10:16:29
URL: http://vergessen.blogg.se/
Postat av: Tres

svar: haha ja klart det är larm, och securitaskillen går ronder där - som jag skrev? Men jag har tillträde till min skola eftersom jag har tillträdeskort - är oftast så på universiteten.

2008-10-19 @ 10:29:42
URL: http://vinterdvala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0