ROBIN ERICSSON

Jaha, kollar lite halvt på Idol nu. Jag har faktiskt inte gjort det så mycket det här året konstigt nog. Kollade liksom på varje program fram tills fredagsfinalerna, känns inte lika kul nu. Har bara zappat förbi lite då och då så jag hänger med lite iaf. Har haft lite favoriter, typ Lars och Alice. Men nu har jag en ny favorit; Robin E. Han har känts lite osynlig, men har ändå hållt ett öga på honom genom programmet. Och nu ikväll när han sjöng Waterloo, (tror att det är enda gången jag hört honom sjunga en hel låt), så är han nog min nya favorit! Men samtidigt känns det fel att säga så när jag inte har koll på vilka mer som är med nu förtiden, haha. Kanske gillar jag honom för att han påminner mig om någon.. ^^, Simone har ju tjatat om sin Robin Bengtsson, eller vad han heter, men jag gillar Ericsson jag, haha. (Dock har jag inte hört den andra Robin sjunga en hel låt heller.) Hm, ska kolla klart på programmet, sen kommer jag tillbaka om vem jag har som favorit, haha! :P

Söta ord ♥
Postat av: Simone

wooho. robin bengtsson äger. hörde du honom ivkäll? han var ju super. robin eriksson ägde också ikväll däremot. deras röster passade rätt bra med abba låtar. klart mycket bättre än förra veckan :D

2008-10-24 @ 21:34:26
URL: http://gooldie.blogg.se/
Postat av: Ulla

Neeeej! Loulou åkte!! Hon är ju en av dom bästa! Ska kolla på programmet nu så ska jag avgöra vilken Robin som var bäst.



Vadå jag gillar att se när dom mördas? Okej, jag gillar början på filmen men det är ju bara för att det är en klassisk scen. Jag är ingen psykopat som älskar att se när folk mördas :P

2008-10-24 @ 22:47:08
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Norrmalm.blogg.se



Ikväll klockan 20:00 avslutas tävlingen med tandblekningspennan.

Om du har varit med och tävlat så kolla in bloggen vid 8-tiden.



Ha en trevlig dag!

2008-10-26 @ 10:19:45
URL: http://norrmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0