SKRÄCKISKVÄLL

Ska ha skräckiskväll med tjejorna idag då. Vi ska se Saw 1 och 2. Lite synd eftersom jag nyligen sett 1:an. Men 2:an ser jag gärna. Hade dock gärna sett 3:an, men då skulle vi varit tvugna att hyrt den och 4:an. Vi vet liksom inte om vi hinner eller orkar se så många. Så vi börjar med två, sen tar vi kanske de andra någon annan kväll. Ska cykla iväg till Elin om en halvtimma typ. Det kommer att bli långt, jobbigt och kallt, men jag ska ta mig dit! Har ju en sån tunn jacka. Och tar mammas cykel, snål som jag är.. :P Kanske möjligen lite läskigt att cykla hem ikväll - efter att ha sett de där filmerna liksom! Men ni får kolla i min blogg om jag har överlevt! Men det ska bli mysigt ikväll. :)

En liten undran bara, hur stavas det; ikväll eller i kväll (med ett mellanrum)??



Söta ord ♥
Postat av: Herman

förlåt om jag var seg men jag kom ju på att vi kunde ha skjutsat hem dig och så kunde du ha lämnat kvar cyklen hos elin. Men jag hade arga pappa i tankarna så jag glömde.

2008-10-27 @ 01:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0