ÖPPET HUS PÅ AKADEMISKA

Ingen sovmorgon den här lördagen inte! Väckarklocka på rigning, vi skulle ju till öppet hus på Akademiska. Hade sett fram emot det lite, men imorse hade jag ingen lust alls, ville bara sova, haha. Men det visade sig vara jättekul!

Jag, Ulla, Maria, Elin och Leyla var där. Jag testade typ om jag hade någon ögonsjukdom, grönstarr eller något, men det hade jag inte. Fick bedövning i ögon, skitläskigt, haha. Sen typ en massa andra test, men jag är frisk som en ärta! Träffade alla läkarna från Sjukhuset på tv, Janne, Peter, Urban, de där två killarna och den andra mannen som vi altid glömmer namnet på men som är så  cool ändå, och en massa andra.. tehe (a). Men kände ju inte igen alla, för det var så länge sen jag såg på Sjukhuset. Men ändå, det var kul.

Fick en massa gratissaker, alltid kul! Träffade min gamla förskolelärare, skitkul, och hon kom ihåg mig! :D Synd bara att inte Sofia kom, för det var en massa barnaktiviteter, och hon älskar ju boken 'Emma hos doktorn'. Så det var ju lite synd. Men nästa gång då! När Ackis fyller 400 år, lol. 

Regnade såklart när jag skulle hem!? Då passade sadelskyddet som vi fick på sjukhuset, haha. Blev väldigt blöt typ, lol.

Lite av min dag då, vad har ni gjort? :)

Söta ord ♥
Postat av: johanna

dom fyllde 300 år :P

2008-09-09 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0