PLUGGAR

Hejsan. Sitter och skriver om cancer, ett skolarbete. Saken är den att jag, Johanna och Leyla skulle jobba tillsammans. Leyla har varit borta, så hon har knappt varit med. Men Johanna gjorde typ allting på en håltimme eller något, och skickade det till mig ikväll så att jag skulle renskriva om göra det snyggt. Men saken är den att det är typ stavfel i var och varannan mening. Det är så felstavat att den inte ens finns förslag på hur ordet ska stavas i Word. Och hon har inga punkter, kommatecken eller paranteser, så jag förstår typ ingenting. Så nu sitter jag och läser av allting från internet och skriver typ av allting. Orkar inte. Skrev ju även att jag skulle göra historialäxan, men nu hittar jag inte de papprena som jag behöver!? Jag kan bara skriva ut dem från datan i skolan, inte hemma. Plus att jag hinner ju inte göra den imorgon, för då slutar jag sent och sen är det träning. Och den ska lämnas in på tisdag. Jag vill verkligen inte missa träningen, det är min favorit och typ den enda som jag går på regelbundet, men det kanske är mitt enda alternativ. Får kanske hoppas på en håltimme imorgon, men som om det skulle ske liksom.. Och om en kvart är det ett program på tv som jag ska se på med mamma och pappa, och jag skriver här istället för att plugga, suck, smarto tess. men jag behövde ta en liten paus, och den här var alldeles lagom! :)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Haha, jag gillar er metod, Johanna skriver och du rättar :P

2008-10-01 @ 17:27:16
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0