INKÖPSSMS

Bestämde mig för att laga pankaka när jag kom hem. Insåg då att vi inte hade någon glass. Så jag skickade ett sms till mamma och pappa (ja, jag skickade till båda, för då är chansen större att iaf någon läser det!?)

Sms 1:
Köp vaniljglass!


Insåg att jag hade användt de sista äggen.

Sms 2:
Och ägg!


Tycker att det är gott med socker på pankaka också, men inte finns det något socker hemma.

Sms 3:
Och socker!!


Och så inser jag att det bara finns jordgubbssylt hemma.

Sms 4:
Och drottningssylt!!


Inser dock nu att pankakorna redan är färdiga och att de inte kommer att komma hem på ett tag. Så jag går och äter upp pankakorna. De blev väl inte så glada när de hade åkt och handlat för min skull när jag inte ens behövde sakerna. Jaja, glassen, äggen, sockret och sylten kommer ändå att behövas någon gång, så de kan lika gärna tacka mig redan nu!?



Och ja, snälla kan ni inte svara på de här frågorna? Var anonyma om ni vill! :)

1. Vad är mitt hela namn?
2. När fyller jag år?
3. Vart bor jag?
4. Är jag kär?
5. Har du sett mig gråta?
6. Hur är jag som person?
7. Vad/vem hatar jag mest?
8. Nämn tre saker du vill göra med mig.
9. Betyder jag något för dig?
10. Du och jag är...?
11. Skulle du gråta om jag dog?
12. Har vi träffats?
13. Vad älskar jag?
14. Kan du mitt mobilnummer utantill?
15. Hur mycket känner du mig?

Söta ord ♥
Postat av: Therése

Haha! Blev det några goda pankakisar då? :P

2009-04-22 @ 21:45:19
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Anonym

yummie.. hade planerat o göra de idag ja me.. men jag duschade hunden istället så jag hade ingen lust att göra dem efteråt.. =P höhö



hmm varför skall man svara på de frågorna??

2009-04-22 @ 22:14:26
URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

1.Therese Wahlsten

2.24 februari

3.I Bergsbrunna

4.Kanske det vaet fakriskt inte :P

5.japp

6.Snäll,go och glad, Kreativ,envis:P

7. Humm svårt

8.Åka på resa till solen,party!,

9.Sjklart du är min vän!

10.Du och jag är bäst :Phaha

11.såklart!

12.Varjedag typ.

13.Teckna, Din familj,chicko,Zoo godis :P

14.nja tyvär bara hemnummret.

15.Mycket antar jag.

2009-04-22 @ 22:24:25
URL: http://johannabrunn.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för kommentaren sötis!

kika gärna in igen och kommentera lite! :)

2009-04-23 @ 17:23:57
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/
Postat av: CARRO

För din skull älskade! :) Lägg upp din vimmelbild också...



1. Vad är mitt hela namn? Therese Wahlsten

2. När fyller jag år? 24 februari

3. Vart bor jag? Uppsala, Bergsbrunna, KV7

4. Är jag kär? Inget du har öppnat dig för mig om iaf

5. Har du sett mig gråta? Ja

6. Hur är jag som person? Kreativ, snäll, omtänksam, glad, retsticka, helt underbar

7. Vad/vem hatar jag mest?

8. Nämn tre saker du vill göra med mig. Resa

9. Betyder jag något för dig? Självklart

10. Du och jag är...? Systrar

11. Skulle du gråta om jag dog? Floder

12. Har vi träffats? Nej

13. Vad älskar jag? Mig

14. Kan du mitt mobilnummer utantill? Javisst

15. Hur mycket känner du mig? 18årsmycket

2009-04-25 @ 15:26:57
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , vilken fin blogg du har :D spana gärna in min och lägg till några gulliga kommentarer

2009-04-25 @ 22:53:43
URL: http://gloriaelm.blogg.se/
Postat av: Tres

åh ja har så tråkigt så jag skulle lätt kunna göra den där listan haha.. men hur intressant kan det vara på en skala:D så jag hoppar det;)

2009-04-26 @ 10:46:29
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0