HJÄLP MIG, DR HOUSE!

Igår mådde jag jättedåligt! Jag hade ont i magen, inte magsjuka, mensvärk eller något sånt som de flesta tror. Nej, det kändes som att jag fick knivar i magen hela tiden, gjorde så ont! Senare fick jag även världens huvudvärk och ont i hjärtat och det området. Efter skolan gick jag dock och lade mig på en gång och sov till idag, och då mådde jag mycket bättre.

Men idag när jag var på gymet började jag se suddigt. Det började när jag sprang på löpbandet, så jag trodde att jag var trött eller att det var någon av mina vanliga svimattacker jag kan få ibland. Ja, eftersom jag är så lång så kan jag svimma eller bli yr när jag t ex ställer mig upp fort, har suttit länge och ställer mig upp, när jag har stått länge eller när jag har rört på mig för mycket. Oj, det låter väldigt mycket, men jag får det inte alltför ofta.. :) Men sen så försvann inte det, utan höll i typ en timme.

Det var väldigt läskigt, men framförallt pinsamt! Jag skulle anteckna vilka muskler jag använde till ett arbete till skolan, men då kunde jag inte läsa. Allt jag tittade direkt på smälte ihop och blev en dimma. Så Leyla som jag var med där fick läsa upp och bokstavera för mig. Kändes väldigt pinsamt, ville nästan säga åt alla att jag faktiskt kan läsa, haha! Och sen så blev det suddigt på ena sidan, så då gick jag nästan in i alla maskinerna.

Ja, men det gick över sen. Men när vi gick tillbaka till skolan så fick jag världens huvudvärksattack igen, värre än igår.

Konstigt, men aja.. Hoppas bara att jag inte har en hjärntumör eller något, hehe. Får se om jag får något nytt symtom imorgon ;)

Rösta förresten gärna på mig här om du gillar min blogg!

Söta ord ♥
Postat av: Susan

Ser att du inte vill ha designen så jag ger den till någon annan.

2009-04-15 @ 16:48:01
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Aha...ok.

2009-04-15 @ 16:52:24
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

konstigt det där du får va med i diagnos okänd på tv:P

2009-04-15 @ 17:29:27
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; haha, ja :D

2009-04-15 @ 17:52:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: CARRO

Håller det i sig får du lova att du söker upp en läkare plutten!



Tack, men nej tack! Helt rätt, inte min stil alls, men lotta ut den du på bloggen då? Puss och kärlek!

2009-04-15 @ 18:25:03
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Susan

Jag behöver inloggningsuppgifterna så jag kan lägga in designen då den är klar.

2009-04-15 @ 18:43:13
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0