DAGEN EFTER

Haha, usch ja. Vaknade med huvudvärk, men mår ganska bra ändå.

Shit, vad kvällen blev ganska galen mot slutet
igår. Skämde kanske eventuellt ut mig lite, men saksamma :P Jag hatar när minns något men man vet inte om det verkligen hände eller om man drömde det. Har några såna minnen nu. Men minns det mesta klart, allt för klart, haha.

Träffade så många asgulliga och coola tjejer!

Sitter och läser alla sms som jag skickade igår. De är dock ganska oläsliga, men men. Ni kan få ett exempel här:

"Jag lek inte. Alla katedr mig betala på dömdad. Varför ska jag betala. Alla av min mat . Lad hot diag-"

Det jag försökte säga med det där sms:et var att vi satt på Donken och åt. Jag bjöd tjejerna och ändå åt de upp min mat också typ. Början och slutet av sms:et förstår jag dock inte.. :P

Någon som har fest nästa helg? :D (a)

Söta ord ♥
Postat av: Angelique

svar: Tack så mycket! :)

2009-08-02 @ 14:46:51
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0