HALOJSAN!

Sista jobbdagen imorgon. Shit vad fort sommaren har gått egentligen, det har inte ens känts som att jag har jobbat. Eller jo, kanske lite, speciellt när man ska stiga upp på mornarna. Men jag måste nog ändå haft ett av världens bästa jobb. Borde man ta med sig en kaka eller tårta eftersom det är sista dagen? ;S

Sedan på kvällen så åker jag, mamma, pappa och Sofia till Åland. Kusin ska gifta sig, men inga barn är bjudna (och ja, jag räknas tydligen fortfarande in som barn). Men jag ska iaf följa med och vara barnvakt till Sofia på hotellet. Ni kanske undrar varför jag inte kan vara barnvakt hemma i Uppsala? Jo, det undrar jag också. Men mamma och pappa ville att jag skulle följa med, ifall något skulle hända så skulle liksom hela släkten vara lite långt borta.

Vi ska iaf försöka njuta lite av lördagen, kanske åka och bada eller något. Jag längtar inte till båtresan, har börjat bli lite rädd. Speciellt när vi ska åka mitt i natten och inte kan se någonting(!?). Sofia ska absolut inte få gå ut på däck! Nej, hon ska sitta inne hos mig medan jag ska spela bort alla mina pengar på maskinerna ^^ (Och ja, jag förväntar mig att vinna tillbaka dem och lite mer sen!).

Söta ord ♥
Postat av: elina

Du var med & rösta i min outfit tävling, och nu har jag dragit vinnare, ta gärna en titt om det var personen som du rösta på som vann! Annars, ha en bra dag!

2009-08-13 @ 21:40:29
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Johanna

du borde ta med en kaka eller något ,det ska man göra:P tänkte sms dig och på mina dig men jag glömde:P

2009-08-14 @ 00:35:17
Postat av: Julia

Hej! Du hade varit med och tävlat om en korsett som jag vann, tyvärr passade den inte mig så jag säljer den. Har lagt ut den på tradera med utgångspris 1 kr och köp nu 199 (men man kan bara köpa den för 199 om ingen lagt bud på den än). Om du vill gå in och buda på den får du gärna göra det, har andra grejer ute på tradera också om du är intresserad, mycket av det är nytt :)



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=606540&listtype=0

2009-08-14 @ 15:01:36
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Där du kan vinna ett presentkort värt 250:- att handla för.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Var gärna med

2009-08-14 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0