JULAFTON

Jag älskade min julafton. Hade inga förväntningar, inget julstress eller någonting (om man bortser från att jag sprang dagarna innan och köpte alla julklapparna), utan tog det bara lugnt och hade det trevligt med familjen. Syster kom såklart hem från Stockholm, och så kom farbror, farfar plus partner också.

Inget speciellt hände, förutom att jag nästan dog under Kalle Ankas jul, fy fan vad tråkigt det är. Så missade jag såklart det enda roliga (förutom de nya filmerna); tomtens verkstad!

Och just det, lillasyster Sofia, 4 år, listade typ ut att pappa var tomten. Han hann knappt komma innanför dörren innan hon började skratta och säga "Sluta pappa, ta av masken!". Fast när vi sade att det var tomten och att pappa bara var på toan så blev Sofia osäker och gick med på att det var tomten. Hon såg även att tomten hade dubbla öron (pappas och maskens) vilket hon blev väldigt förvirrad och förtvivlad över, haha.

Men härlig jul iaf, och här kommer några bilder ;)










Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0