SISTA DAGEN AV 00-TALET

Jag är jättejättesur över att vi inte har 3:an längre! Jag missade alltså Victorias Secrets :( Men men, täntke att jag ser den i repris hos någon kompis någon gång ;)

Just nu så sitter jag och packar ner allt som jag ska ha med mig till Johanna. Vi ska äta och fixa oss hos henne, så jag måste ha med mig allt smink, spray, kläder och sånt. Tyvärr hittar jag inte min glittereyeliner som jag har tänkt att ha, skitledsen över det, men men :(

Fattar ni att det här är sista dagen av det här året? Sista dagen av det här deceniet? Jag orkar tyvärr inte skriva en sammanfattning, men det har ju resten av det här landets bloggare gjort, så det råder nog ingen brist på det ;)

Snart ska jag åka och köpa cider till ikväll, tänkte kanske även köpa en ny glittereyeliner. Sedan fixar jag mig hos Johanna, tänkte försöka få lite vågigt hår :) Och Johanna kommer att bjuda på jättegod mat, ser fram emot en kväll med tjejerna, synd bara att så få kunde komma, vi blir bara fyra stycken typ. Sedan drar vi på en fest i Gottsunda, hoppas verkligen att det blir lyckat. Vi hade jättesvårt att hitta en fest dit alla sju fick komma, det blev för många för alla festerna. Men det blir säkert jättekul! Och sedan vid tolvslaget drar vi ner till slottet och ser på fyrverkerierna. Sedan blir det väl någon efterfest antar jag :) En kväll att se fram emot!

Vad ska ni göra ikväll då? :)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0